ullared + bm v31+3

Igår var vi hos bm igen. Magen växer som den ska. Nu var den 32cm. Det börjar bli tungt att bära runt på den lille Kotten nu!
Vi lyssnade på hjärtat också. Det låg på 150 slag per min, som det brukar altså!
Huvudet låg fortfarande uppåt i magen. Hoppas verkligen den tänkt vända sig! Jag har fått för mig att den inte kommer göra det! *håller tummarna*

Känns som att jag börjar samla lite vatten nu också. Gått upp 2½ kilo till på 2 v. Känner mig svullen och trött! Skit också!

Sedan åkte vi till Ullared och shoppade till bebisen. Det fanns massor av fina saker.

image68

En jättefin babysitter som kan gunga, stå fast, vinkla så att bebisen ligger eller sitter. Perfekt!

image69

Det blev 2 tavlor också, en napphållare, hörselskydd, skötbädd och en bröstpump.

image70

Kotten får ha på sig hörselskydden när vi ska till Liseberg på konsert i sommar!

image71

Alla katterna var nyfikna på vad detta var...En badsits att ha i baljan så man kan ha fria händer!


Det blev lite fler saker till kotten också som lakan, plastad frotée, kudde, babyolja, spelanka mm




Kommentarer
Postat av: Emma

Åå va kul å köpa en massa bebisgrejor :) vilka var det som var med nu då?

2008-04-11 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0