5år och tre månader!

Idag har jag och anders varit ett par i 5 år! Helt sjukt vad fort det gått ändå! Fast det känns ju som att vi kännt varandra hela livet på samma gång!
Och idag blir våran prinsessa 3 månader gammal!
Igår fyllde Anders 23år så det blir mycket firande denna veckan!

Vi har en plan! Anders ska vara pappaledig i en eller 2 månader om någon månad och jag ska jobba då! Idag köpte vi ersättning till den lilla damen då jag trappar ner med amningen. Hoppas hon tycker det är gott! Kan vara VÄLDIGT skönt att Anders kan mata henne också!

Idag har jag sytt inlägg till tygblöjorna också! Tänk vad jag är påhittig!

Nu ska vi ut med grisen
och leka lite i rasthagen!

tjing på er!

Kommentarer
Postat av: blinka

Oj! Grattis till pappa anders, grattis till eran 5års dag, o grattis lilla Elina på 3månaders dagen!

2008-08-31 @ 07:17:40
Postat av: Anonym

Grattis till alltihop =D Kramar C

2008-09-01 @ 12:55:55
Postat av: Karolina & Ravelli

Grattis till er alla! Ja tiden går fort när man har roligt =)

2008-09-01 @ 17:06:53
URL: http://www.ravelliokarro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0