avundsjuk


Fy vad jag är avundsjuk på alla som ska få föda barn snart!
Jag tyckte det var en sjukt rolig/häftig upplevelse! Ångrar att vi inte filmade mer än vi gjorde!
Tänk vad olika det kan vara! Vissa väljer att inte skaffa flera barn pga av en smärtsam och jobbig förlossning. stackars dom!
När det finns så bra bedövningsmetoder som det finns idag finns det ingen anledning att föda utan bedövning om tid finns att lägga bedövning å så. Man har fött barn lika mycket även om man använder bedövning, sådet så!

Hoppas att alla som ska få barn nu snart kommer tycka det är lika en lika häftig och rolig upplevelse som jag tyckte! (Emma, Jennie, Josephine, Sarina...har jag glömt nån?)

Ikväll ska vi hem till mamma å pappa på en liten kräftskiva!


Jag saknar min fina mage! Risken är att det blir många barn i denna familjen. Fast jag vill helst bara ha 2 eller 3 stycken. Blir nästa barn en flicka blir det en tredje till för man vill ju ha en pojk också!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Förstår att det måste varit jobbigt. Samtidigt så finns det ju något som gör att kvinnor ofta föder mer än ett barn :) Längtar så till förlossningen, än så länge är jag inte ett dugg skraj. Hoppas det fortsätter så.

Ha det gott.

Kram kram

2008-08-16 @ 17:29:29
URL: http://[email protected]
Postat av: blinka

Taaack =)



Hoppas jag får en bra uppledelse som du fått.

Puss o kram

2008-08-16 @ 19:30:05
Postat av: Amy

Finns ju anledning til att inte ta bedövning också.

Funderar ni på att skaffa nummer två redan?

2008-08-16 @ 22:13:26
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Emma

vilken fin design på bloggen det blivit!! :)

2008-08-17 @ 16:22:57
Postat av: Jennie

Jag hoppas på det oxå. Men jag är nervös som fan. Men klarar kvinnorna det i afrika lär jag nog fixa det jag med. Det vill nog bara till att lita på att personalen vet vad dom pysslar med. Men jag längtar faktiskt. Hoppas att det är bra med er annars. Kram

2008-08-17 @ 17:04:31
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej!

Tycker också att det ska bli riktigt roligt börjar den 3 september i Malmö, men kommer läsa 2 dgar i veckan i Varberg, tiill: Studie & Yrkesvägledare. Hoppas verkligen att det ska passa mig =)



Hur lång tid dröjer det innan du kommer börja läsa igen då? Funderade lite på din (tentaångest, något gamalt som ligger i luften lr?)

2008-08-19 @ 09:41:09
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0