bilder från simm och grebbestad mm

Elina har börjat stå i knät jätteofta och hon är duktig! Hennes navelbråck ser redan bättre ut! Det skulle göra det när hon började använda sina magmuskler mer! Hoppas verkligen hon slipper operera det i framtiden! Det skulle vara jättejobigt om dom skulle skära i min lilla flicka!

Imorgon ska jag sätta mig och sy dreggellappar till lilltjejen!

jag har lagt ut en del nya bilder på Harrys sida också www.harry.webblogg.se

Här kommer det en massa bilder som jag inte kunnat lägga upp bilder på ett tag!

Gladis

fula miner

Nöjd å glad i bärsjalen

Hos farmor

huset i grebbestad

magnus, jack, Elina och anders simmar




pysslar med leksaksnycklar

Söta söta jack

Myser med sin farbror Johan

Och leker mer...

tränar huvudet och luftar sina dubbelhakor=)

Såhär blev gipsmagen! Å ja, den är sne. det är för att Elina låg på ena sidan=)

Elina har börjat stå väldigt mycket och hon är jätteduktig!

Kommentarer
Postat av: Amy

Duktigt att hon står. Snart går hon (det är faktiskt snart så som tiden går).

Sen när blev Johan din bror hihihi?

2008-08-26 @ 09:05:50
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Emma

Guud vad hon växer lilla Elina!! hon är ju för söt alltså.. :) Blir kul å träffa er igen på namnkalaset!!!!

2008-08-26 @ 11:43:28
Postat av: linda

snygg du blev i håret :)

2008-08-26 @ 13:12:45
Postat av: blinka

Oj! Vad Elina växer! Inte klokt juh... hehe nu får man allt ta vara på tiden.



såg mysigt ut med babysim!



Snygg du var i håret! slingat det??? kram

2008-08-26 @ 17:56:56
Postat av: Nettan

Vad härligt med babysim =) Måste dom ha vattnet från nån speciell temperatur när bebisar ska bada lr är det som vanligt för alla som badar?

2008-08-28 @ 23:51:43
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0