En vanlig dag!

Det är såå skönt att anders har semester nu! På dagarna gör vi små utflykter som idag tex. Vi åkte till frölunda torg och köpte skor till anders, hårprodukter till mitt hår (jag har klippt å slingat håret hos carro å blev skitnöjd!), strumpor med bullterrier på och en mössa till Elina med hello kitty!
Sedan åkte vi till min mormor och morfar och åt korv med bröd och fikade!

Sedan måste jag berätta att igår åt Elina 21:00, somnade strax däefter och vaknade inte försän kl 06:10. Sovrekord för både mig och Elina sedan hon föddes!
Men jag kan säga att mina tuttar sprängde då, fick pumpa ur lite på ena bröstet för hon orkade bara äta på ena bröstet. Å det orkade hon knappt tömma.

(Hoppas jag får vinnande bud på tradera!)

p.s tentaångest!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

vad har du lagt bud på?

2008-08-15 @ 14:05:48
Postat av: Josephine

Hej Sandra.

Tack så mycket och Grattis till eran väldans söta Elina :)

Spännande med förlossningsberättelsen med bilder och allt. Nu vet man vad man har att vänta :)

Kram kram

2008-08-15 @ 18:05:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0