Julfika

Idag åkte jag och Elina hem till Carro och Jack på en liten julfika. Det blev glögg, fika och en massa tjejsnack...Lite bebissnack blev det också såklart=)



Försök själva fånga 4 barn på kort=)
Jack filosoferar, Elina försöker sno Jacks mössa, Elona klappar Petter och Petter ser ut att ha somnat=) Vilka goingar!



Elona kramar Elina (sedan ramlade dom)



När vi kom hem badade Elina skumbad med sin älsklingsanka



Här är jag, farmor, Elina och min pappa igår på farmors 95års dag



Sitter och väntar hemma hos mormor och morfar



Harry är en bushund som hittat en mysig sovplats. Här kan han bädda och ha sig ett bra tag. Bara han inte får hål på den....då jäklar!

Har alla köpt alla julklappar ännu??


Kommentarer
Postat av: emma

4 generationer. Vad fint!!! Jag har bara min syster kvar att köpa julklappar till. annars är jag färdig. Ska vi ta och träffas den 31 januari?? det är en lördag.. julpuss =)

2008-12-19 @ 13:08:32
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Ohh vilka fina kort. Grattis till din far-mor som fått vara med om så mycket i sitt liv :)

Och nu får hon även uppleva sitt barn barns barn.... vilken lycka :)

2008-12-19 @ 16:32:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0