Onsdag

Onsdag har blivit en dålig dag! Anders jobbar nämnligen sent på onsdagar numera. Skittråkigt!

Jag tänkte att jag skulle fördriva dagen med att göra lussekatter, men det var ingen som ville komma hit och pyssla ihop med mig=( Men imorgon kommer Heidi och bakar med mig! Så ska vi göra ett arbete ihop om lunginflammation som vi ska ha seminarium med nästa torsdag

På lucia ska vi ha lite fest här hemma, det ska bli roligt! Elina ska sova över hos sin mormor och morfar. Det känns lite läskigt måste jag säga. Kommer kännas jättetomt!

Har någon nått tips på vad vi kan bjuda på för mat på festen?



Kommentarer
Postat av: Helene

Läskigt...? Nej, ni behöver inte vara oroliga för Elina. Hon kommer att bli så väl omhändertagen av oss. Puss puss från mormor

2008-12-03 @ 13:22:07
Postat av: teddy

Hej hej tjejen.

Det sägs ju vanligtvis att värkarna brukar sätta igång nattetid eftersom man är avslappnad och parasympatiska nervsystemet är igång men om det föds mer barn är faktiskt oklart.



Jag åker kollektivt till borås och jag måste säga att förbindelserna inte är av högsta klass - speciellt under helgerna. Då måste min man köra mig....



Vad skoj med lucia fest :)

Du kan ju göra lite buffe eller plockmat - tex tapas. Uppskatas alltid av alla. Kanske olika brödsorter också och lite olika ostar.



kramis

2008-12-03 @ 14:42:55
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Kikki m familj

- kycklispett

- grekisksallad

- kycklingsallad

- carpaccio

- soppa som serveras i fina små glas

- pasta sallad

- ostar med kex & frukt

- snittar

2008-12-03 @ 14:45:37
Postat av: teddy

Ja det är ett under hur kroppen fungerar och att den är gjord att pinas så länge för att sedan älska det nya livet oändligt mycket.

Jag längtar också till den dagen som jag själv får bära och föda fram ett barn :)

Då kanske jag förstår en mammas stolthet.

För stolt måste man ju vara!!!!

Hoppas jobbet igår gick fint tjejen.

Vad är det för jobb btw?

Jag önskar dig en fortsatt bra kväll.



kramis

2008-12-04 @ 17:52:09
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: whilda

DU har fått en utmärkelse! :-) Kram

2008-12-04 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0