Barnvagnsmaffian

Idag har vi haft en heldag med barnvagnsmaffian.
Först var vi ute och gick från 10:15 - 11:45. Hela Lindome runt!

Sedan skulle gubbjävlarna från myrorna komma och hämta våran gamla soffa som vi skulle skänka. Men tydligen duger det inte med en vanlig begagnad soffa utan helst en ny, för dom ville inte ha den. Katterna hade klöst lite, men mest på baksidan och under. Snacka om otacksamt. Tror dom att man ska ge dom nya möbler eller???

Sedan åkte jag Carro och Sofia med bebisar till Ikea där vi träffade Linda. Alla åkte var för sig, Carro och Sofia i var sin bil, jag med buss och Linda med tåg =)=).



Sedan hittade jag ett coolt TEST. Hur många fick rätt siffra???

Kommentarer
Postat av: Nen

Både jag min mamma å syster fick rätt nummer. Undrar hur det funkar egentligen. Kram

2008-12-12 @ 22:56:57
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag vet hur det funkar... :)

2008-12-12 @ 23:30:51
Postat av: Cissi (willesmamma08 från fl)

ja de va rätt läbbigt,men listade ut hur de funka=) hihi

2008-12-12 @ 23:59:29
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Wawawam vilken träning det är att gå med vagnen.

Vad har ni för vagn???

Vaaa? Vad otacksamma gubbarna är då. Man skänker ju till myrorna eller uff just bara för att sakerna man skänker är använda.

Inte går jag och köper nytt för att skänka bort det bara så där inte.....

Pengarna regnar inte direkt ner från skyn.

Ja Borås är en krånglig stad att ta sig till under helgen men man får göra det bästa av det.

Hoppas ni haft en fin lucia.



kramis kramis

2008-12-13 @ 23:02:57
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: amy

Har du tagit bort min kommentar :O

2008-12-14 @ 09:46:56
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: carro o jack

haha grymt!! nöff nöff

2008-12-18 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0