Vad är erat drömjobb?

NU VILL JAG ATT ALLA 40-50 UNIKA LÄSARE SOM BESÖKER BLOGGEN VARJE DAG SVARAR!


 

Vilket yrke hade ni valt om ni fick välja vilket jobb som helst i hela vida världen??




Ni vet nog redan vad mitt drömyrke är...Barnmorska såklart!
Och tänk, jag har redan börjat, och kommit en bra bit på vägen till barnmorska.
Jag kan inte tänka mig ett mer fantastiskt och givande yrke. Och så får man betalt också hehe=)

Så, kom igen nu och skriv ner era drömyrken nu! Jag vill ha massa kommentarer nu!

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: emma

delfinskötare =)

2008-12-22 @ 22:35:51
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: teddy

Hihihi du vet ju vad jag vill bli :)

Då kanske vi blir kollegor någon dag i så fall :)

Jag luttar ner ditt nr och kommer att höra av mig om hundmässan besöks.... vill definitivt gå igen :)

Nemo hade nog blivit helt hysterisk om han fick följa med och får därmed stanna hemma.

men jag kan tänka mig att Harry sköter sig fint fint.

Nu jobbar jag :(

Fasen så tråkigt....

Hoppas familjen får en fin kväll.

kramis

2008-12-22 @ 23:02:07
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag hade nog blivit läkare jag...

2008-12-22 @ 23:11:06
Postat av: Emma

Läkare... fast jag satsar på att sluta som polis som är nummer två på listan ;-) God Jul!

2008-12-23 @ 00:05:12
URL: http://www.bullweiser.com/blogg
Postat av: Kikki m familj

Sommelier eller delikatess-butiksägare :)

2008-12-23 @ 09:37:09
Postat av: whilda

Hmmm... Livets stora fråga för min del. Förr ville jag bli reseledare, men den drömmen sprack o sen dess vet jag tyvärr inte. :-(



Önskar jag hade något att brinna för...

2008-12-23 @ 13:52:15
Postat av: =*

Jag ska gifta mig med en miljardär och aldrig mera arbeta.. ;D

2008-12-23 @ 19:25:18
Postat av: Linda E

ops.. Det var inte enkelt!

Jag får väl vara tråkig och säga att jag inte har något drömyrke!

Leva lyckligt och tjäna mycket pengar på ett yrke som inte är allt för jobbigt, det säger jag :)



God jul på er!

2008-12-23 @ 21:57:27
Postat av: bella

Jag har det nu...egen catering firma...å ibland får jag sjunga...ja livet e härligt..god jul på er,hoppas tomten kommer till er!

2008-12-23 @ 22:52:24
Postat av: Erika & Hiro

Mitt drömyrke är piercare och jag är på väg dit! :D

2008-12-24 @ 12:20:46
URL: http://bullenhiro.blogg.se/
Postat av: Louise

Först att bli sjuksköterska, för att sedan läsa vidare till barnmorska :) Har i alla fall kommit en bit på väg då jag antagits till sjuksköterskeprogrammet med start nu i januari! :)



GOD JUL! :D

2008-12-24 @ 14:29:33
URL: http://theoman.blogg.se/
Postat av: sofia

hej råkade hitta hit från teddys blogg :)

vågar inget annat än att svara :)

min dröm är ju såklart att bli barnmorska nån gång. :)

har fått ändra lite i mina planer då 2008 inte blev som jag tänkt mig.. fick en glad överraskning då jag blev gravid igen. så andra planer får vänta :)

kul att se din lilla dotter som är så söt och GLAD på alla bilder! :)

2009-01-06 @ 23:49:38
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: Saannis Ung blivande brud

Hej! Hittade också hit via Teddy, såg att du hade kommenterat något inlägg hos henne :) Mitt drömyrke är att hålla på med designer för webben, hemsidor, en grafisk profil för företag, ja kort sagt så vill jag starta ett eget hemmaföretag till reklambyrå.. Funderar även på att hoppa på ett program antingen som förskolelärare eller undersjuksköterska. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0