v 21

Denna veckan har varit en riktig turvecka!
Vi har fått sålt våran lilla Toyota Aygo och köpt en jättefin Reunalt Megane kombi där både Harrys bur och barnvagnen får plats. Jättebra pris på bilen och den drar bara 0,61 även fast den är så stor!

Idag fick vi dessutom veta att en kvinna ville byta sin 3:a mot våran lilla 2:a. Den ligger precis nedanför där vi bor nu! Så bebisen ska få en alldeles eget rum. Det ska bli så mysigt att inreda det!

Jag är i vecka 21 nu och då ser bebisen ut såhär i magen:

image15

Det ser riktigt mysigt ut faktiskt! Fast det kan inte finnas så mycket att göra där hehe.

image18

Såhär ser magen ut på kvällen med en massa mat i sig=)



Idag övade jag lite när jag var barnvakt åt Oliwer. Han är 4 månader ungefär och skötte sig exemplariskt!

image16

Men vad är detta för en liten människa? Oliwer tyckte att Pulver var riktigt festlig att dra i öronen och nackskinnet! Pulver ver mer än nöjd med behandlingen och lämnade inte Oliwers sida så länge han var här!

image17

Sedan kom Anders hem å gullade lite också!




Kommentarer
Postat av: Soulfly

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,så ja saknar min lilla Sushi,hon va så go o söt! Du vill inte lägga upp lite bilder på din nakenfis så ja får stilla min hunger lite,hihi!

2008-01-31 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0