Idag skulle Elina födas

Idag skulle Elina födas, men hon ville komma 10 dagar innan. Helt ok med mamma och pappa!
Tar fram den gamla gissa listan igen.

Närmast kom Mia och Saga med 2/6
http://www.minisaga.zoomin.se/index.html
Ni får komma hit och hälsa på snart så vi får ta ett kort på er ihop=)

Flest hade gissat på pojke också hihi.


Är Kotten en flicka eller pojke?


Flicka: 9

Pojke: 12


Bebisen är beräknad till den 9/6 -08

Vilket datum kommer Kotten?
2 juni Mia och saga,
4 juni Martin, blivande farmor.
5 juni Jessica A,
6 juni Johan T, Helena
7 juni Isabell, Sarina
8 juni Blivande mormor,
10 juni Jenny (klutt)
12 juni Lisa och svea, Emma F, Eva rosen,
13 juni Linda och solo, Heidi
15 juni Amy (kl 05:08)



Lik sin far eller vad sa ni?

Kommentarer
Postat av: Kikki m familj

HELT underbart foto :) Kanske mer lik Harry's sömnstil?! Annars tycker jag allt hon är lik Anders.

2008-06-09 @ 19:03:32
Postat av: Annika Lind

Så söööööööööööt!!!!

2008-06-11 @ 09:44:34
URL: http://www.nogg.se/annikaochmats
Postat av: Jennie

Ja nu äntligen känns det på riktigt jag känner hur det rör sig och sparkar och magen den växer. Jag är i vecka 20 nu så nu är det BARA 20 veckor kvar. Nu har jag lagt till dig på min msn. Men jag har en annan addres till dig oxå sandra[email protected]

vilken är det som stämmer? den du skicka var [email protected] Ha det bra nu kram

2008-06-13 @ 13:57:55
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0