v 37+4 Babyskydd

Igår var sista föräldragruppsträffen. Oj asså, snart är vi föräldrar!

Var hos barnmorskan igår också och mätte och lyssnade på hjärtat.
SF-mått: 36cm
Hjärtljud: 160slag/ min
Huvudet var stenhårt fixerat och bebisen ligger helt redo att komma ut när som helst nu sa bm.
När hon sa: -Vi får se om vi ses nästa vecka (och menade på att vi kanske redan fått barn då). Blev man ju lite nervös. Hehe vadå, det är väl minst 2 veckor kvar...eller?
Ne jag räknar med lite övertid iaf, så blir man inte besviken. Allt annat får vara en bonus!

Idag hämtade vi vår bilbarnstol vi ska hyra via BVC. Nu har vi nog allt tror jag!

Nu ska vi bara njuta av solen och värmen!



Är Kotten en flicka eller pojke?

Flicka: 9

Pojke: 12


Bebisen är beräknad till den 9/6 -08

Vilket datum kommer Kotten?
2 juni Mia och saga,
4 juni Martin, blivande farmor.
5 juni Jessica A,
6 juni Johan T, Helena
7 juni Isabell, Sarina
8 juni Blivande mormor,
10 juni Jenny (klutt)
12 juni Lisa och svea, Emma F, Eva rosen,
13 juni Linda och solo, Heidi
15 juni Amy (kl 05:08)


Jag uppdaterar allt eftersom ni gissar!  GISSA PÅ

Kommentarer
Postat av: Kikki

Och glöm inte att jag vill ha ett sms när Kotten kommer ut!!

2008-05-23 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0