v37+6 foto, grillning



Idag är det bara 15 dagar kvar till det är tänkt att Kotten ska flytta ut ur magen! Hoppas det går fort fram tils dess!

Igår åkte vi till en fotostudio och jag blev sminkad av en makeup artist och det blev en massa fina bilder på mig magen och anders.
Vi hoppas på att få fotoskivan snart så vi kan framkalla och forstora bilderna=)
När vi kom hem tog jag några bilder på hur sminkningen var. Såhär såg det ut!



Massa smink behövs för att det ska synas på korten



Det var jättekul och alla var jätteduktiga.



Kotten har nu varit snäll att stanna tillräckligt länge så vi kunnat göra gipsmage och ta foton i studio!
Nu får du komma när du vill=)

På kvällen igår kom Klara och Nisse och vi grillade mat i mängder på vår nya fina grill! Det finns inget så gott som grillat kött, grönsaker och marsmallows.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till och hoppas att allt går bra. Kram Jennie

2008-05-25 @ 22:45:38
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: blinka

WOW! Vad vacker du blev gumman... hihihi kul o bli sminkad o fotad fint :-)



Pussa

2008-05-26 @ 11:05:37
Postat av: Jennie

Det är ju Jennie Eng vi gick på samma skola. Kram

2008-05-26 @ 13:33:38
Postat av: Annika Lind

Inte länge kvar nu :-)

2008-05-26 @ 15:14:59
Postat av: Linda

Kalaspingla=)

2008-05-26 @ 15:17:42
Postat av: susanna Arkblad

hej tjejen! Ville bara säga grattis! jättefina bilder dessutom!!

2008-05-27 @ 00:44:23
Postat av: Jennie

Ja det var jätte kul men jag har faktiskt gjort 2 ultraljud för fösta gången var den för liten. Men jag vill med se min live. Hoppas att allt går bra. Jah har mått bättre men det är på bättringsvägen. kram

2008-05-27 @ 19:45:12
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: SagaBaga & Mia

Wow vad läcker du är sandra!!!!! Fin gravidmamma ;-)

Fick pmet till tånga, därför visste jag hur många bullar det var ;-)

Hoppas du mår gott.

Kram på er.

Ps.ses på lördag!

2008-05-28 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0