Lilla Elise

Igår åkte vi ända till Skövde och hälsade på 3½ vecka gammal Elise (och hennes föräldrar). Vi fikade och beställde oxfilé som var mums!



Emma, Elise, Elina och jag (många E:n)



Såhär liten har Elina ALDRIG varit, det är jag nästan säker på...hehe. Och hon ser mycket större ut på bild än vad hon är i verkligeheten!



4½ månads skillnad, Elina är gladis!



Små dockfötter. Hon heter ju Mai- Doll i andranamn.



När vi kom hem fick Elina gröt, hon får hålla i en sked och hjälpa till!



Kladdigt men kul!



Elina sitter och leker hemma.

Kommentarer
Postat av: Nen

Shit vilken skillnad. Nu ser man hur fort det går. Elina ser ju ut som en jätte bebis i jämförelse med Elise =) Kram

2008-11-09 @ 16:49:54
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Cissi (willesmamma08 från fl)

gud så liten:-) ne wille har heller aldrig varit så liten,ihihi kommer ju inte i håg när han va så liten,tiden går såååå fort. o såhimla snygg du va...klippt dig? kramiz

2008-11-09 @ 18:43:24
Postat av: sandra

hihi, tack cissi vad snäll du är! Jag klippte mig lite kortare och blev blondin igen för ett tagsedan!



Har du blogg?



Kram

2008-11-09 @ 22:46:54
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: blinka

Vad snygg du var på bilderna! hihi



Och elina så söt när hon äter :-)

2008-11-10 @ 10:30:55
Postat av: Cissi (willesmamma08 från fl)

ne tyvärr har ju ingen blogg:-( kramiz

2008-11-11 @ 16:20:25
Postat av: teddy

Ahhh vilken lite sötnos.

En riktig docka ju :)

2008-11-18 @ 17:31:50
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0