Vilket härligt väder!

Blå himmel och frost/snö över hela marken. Lagom kallt är det också!
Elina, Harry och jag tog en promenad ihop med Carro och Jack. Ingen är gladare än Harry att det kommit snö.
Vilken lycka!

Ikväll är Anders på julbord med jobbet och söta Carro bjöd hem mig och Elina på middag och idol. trevligt!

Elina är världens gladis! Vad lätt hon är! Har varit delvis vaken 2 nätter sedan hon kom för snart ett halvårsedan. Vilken lyx det är förstår jag när jag läser om Emma och Martins Elise eller Jennies Jonathan tex.
Vi vet nog inte hur bra vi har det!



Carro och Jack i slottskogen i somras

p.s nu blir jag nog brunett igen...vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: emma

ja ni har nog haft tur att få en sån snäll bebis :) hihi

2008-11-21 @ 14:04:54
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: teddy

Jag förstår din reaktion.

På vissa arbetsplatser får man som ssk hjälpa till med "vårdarbetet" som att byta blöjor och duscha och så vidare. jag fick också göra det - speciellt nattetid då jag endast har en uska som kan hjälpa mig.

Under ett dagspass kan det vara svårt att hinna med tanke på att man har mycket medicinskt att fixa med och ronder att hålla.



Jag personligen tycker inte att det är något höjdpunkt att jobba inom äldrevården utan vill ha mer framsteg. Därför blir det nog skoj att prova på bm yrket :)



kramis

2008-11-21 @ 14:49:47
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: linda b

go for it girl. joina min hårfärg haha! fast du passa jättebra i blont iofs

2008-11-21 @ 15:08:26
Postat av: teddy

Jag hade helt enkelt sett fel under mitt schema.

har alltid varit på uppdrag i Uddevalla och trodde att jag skulle vara där inatt igen, men icke sa nicke.

Tur att jag han se detta i tid.



Här är lungt för tillfället.

Det är skönt det.

jag är ensam ssk.



Hoppas ni sover gott.



kramis

2008-11-22 @ 03:23:17
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: nen

du ska bara veta vilken tur du har. Kram

2008-11-22 @ 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0