23 oktober

Vad kul att så många tycker hon börjar bli lik sin mamma också! Nu ser man ju att hon är min och folk kanske inte längre tror att jag har kidnappat henne...nej, så illa har det inte varit. Anders var ju så otroligt söt när han var liten!

Nu har Elina lärt sig sitta. Hon sitter och pillar med sina leksaker på golvet, men hon är vinglig så man får vara berädd att fånga henne om hon slänger sig bakåt eller så.

Idag har Elinisen varit hos sin morfar halva dagen när jag åkte till skolan på föreläsning. Det gick fint!

När jag åkte hemmifrån imorse krockade jag in i bilen framför när jag skulle åka ut på vägen....klantigt. Men det gick bra, förutom lite skråmor på våran och hennes bil.

Jennie, när kommer bebisen? Visst är jag taskig, klart du undrar också! Den kommer säkert snart.=)

Kommentarer
Postat av: Nen

Haha det känns som om den aldrig vill komma. Jag bara går här och längtar. Vill få ut den nu. men jag får väl vänta lite till antar jag. Kram

2008-10-24 @ 10:33:31
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: linda b

haha sandra det är lite typiskt dej :) puss

2008-10-24 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0