Träning

Nu är jag dålig på att skriva här...tiden går åt till att plugga och allt annat som ska skötas när man är ensam med en bebis, tre katter och en hund + hushåll.

Idag fick Elina och Harry åka hem till farmor och farfar för jag och Sofia åkte till sport life i Kållered och tränade coreball. Å jises, nu är jag mör...Ikväll gjorde jag så många situps som jag sammanlagt gjort hittills i mitt liv!
Vi får se om jag kan ta mig upp ur sängen de kommande dagarna.
Hoppas det för jag har ju tenta på fredag!

Kommentarer
Postat av: Nen

Å vad avis jag blir jag vill med träna. Konstigt de där för när det gick hade jag inte alls någon lust med det. Men nu riktigt jag längtar. Hoppas att träningsvärken inte håller i sig för länge =) Kram

2008-10-09 @ 12:26:06
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Linn

vilken underbar blogg du har!

Hamnade här när jag var inne och läste "bullenhiro.blogg.se"'s kommentarer, läste harrys blogg och kom så klart hit!

Elina är söt som socker och ni verkar ha en jätte bra liten familj!

Kul att harry blev bättre efter kastreringen! :) Ha det fint, jag kommer kika in fler gånger och se hur det är med er! :):)

2008-10-11 @ 10:33:56
URL: http://napmils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0