Välkommen till världen Elise!

Grattis till Emma och Martin som fick en liten Elise idag! En bra dag att fylla år på=)
Tänker tillbaka på Elinas förlossning och BB vistelsen, känns som igår! Vilket lyckorus man var i! Fast det är jag nu också.  Elina är så himla go nu. Är glad nästan helatiden!

Nu har jag börjat med nattningsrutiner och det funkar skitbra! Nu la jag bara in henne i sin säng och sa gonatt när hon var vaken...Inte ett knyst och det var en kvartsedan nu!=)  Vilken lätt bebis jag har! Pappa säger att jag inte vet hur det är att ha barn hihi. Jag hade ju kolik när jag var bebis så dom hade att göra med mig!

ÅÅÅh Grattis igen till Emma och Martin, nu börjar livet!!

Här är länk till Emmas sida  http://emmafransson.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0