Anders i Monza

Imorse åkte Anders till Italien och Monza (stavas det så?). Han är där med sin bror och pappa och dom ska kolla på formel 1.  Nått tråkigare kan jag inte komma på att titta på, men Anders tycker det är jättekul så han har det säkert jättebra där. Fast han kommer sakna oss såklart!

Jag och Elina ska väl inte hitta på nått speciellt. Hoppas jag får sällskap av Klara nån dag i helgen!

Mamma sa nått klokt hon hört en gång när vi pratade om vissa folk...

- Så som andra får dig att må, så mår dom själva

Vissa människor blir man bara arg och frustrerad av att umgås med! Jag ska sluta att umgås med sånna har jag bestämt nu!

Igår var vi i Borås i skolan. Helt värdelös lektion om statistik. Känndes onödigt. Men jag fick en genomgång av schemat så jag vet när jag ska dit å så!


Eftersom jag är själv nu hela helgen får ni gärna komma och umgås med mig så jag inte känner mig så ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0