Arn och middag



På lördag ska vi äta på resturang med Sofia och Daniel, sedan ska vi se Arn 2 (eller vad den nu heter). Barnen ska få vara hos sina mor och farföräldrar. Det kommer kännas konstigt, men ska bli himla skönt också! Bio var längesedan!

Snart ska vi börja ge smakportioner till Elina. Fast vi har fuskat och låtit henne slicka lite på banan, nektarin, morot mm. Och hon verkar gilla det!

Igår fick vi en liten kris här. Jag hade varit hos Heidi och pluggat med Elina och så glömde jag hennes nappflaska där, med den enda napp på som hon kan äta ur(hon tar inga andra vi har hemma). Och eftersom jag ammat varannan gång och givit ersättning varanan gång i över en veckan nu så trode jag inte att det skulle räcka med bara bröstmjölk för henne. Vi trugade och försökte ge henne flaskan, men det gick inte, hon satte bara i halsen!
Men min mjölk räckte tydligen för hon var nöjd och glad.=) Tur var väl det!



Elina med gammelmormor och -morfar


Kommentarer
Postat av: SagaBaga & Mia

Wow vad härligt!

Det är ni väl värda.

Hoppas ni får en underbar helg.



KRAM

2008-09-17 @ 16:17:36
URL: http://minisaga.zoomin.se
Postat av: Emma

du får skriva ifall arn 2 var bra sen! jag har sett ettan, tyckte den var sådär faktiskt.. men 2:an skulle tydligen vara bättre..

2008-09-17 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0