Skolan börjar imorgon

Ja då ska jag till skolan igen imorgon!
Anders har tagit ledigt och ska följa med och passa Elina. Eftersom det är heldag vill jag ha nån med mig som kan hjälpa mig med henne om hon blir ledsen.
Jag ska få en genomgång av schemat av läraren så jag kan planera lite över hur ofta jag behöver åka dit och vad som är obligatoriskt.
Det ska nog gå bra! Men det var en hel del att läsa, inga svåra grejer, men mycket! Jag köpte två böcker för 750:- begagnade, hoppas jag får dom på posten i veckan så jag kan börja läsa!

Elina har fått en matstol av farmors jobbarkompis. I den har hon suttit och lekt med sin nya leksak. Sååå koncentrerad hon blir, och frustrerad när hon inte får ihop koordinationen med händerna så dom flyttar sig dit hon vill!
Tänk vad hon är söt, våran dotter. Det är helt ofattbart att hon inte fanns för 4 månadersedan.

Nu är det sovadax, Elina sussar redan!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Christina

Lycka till imorgon då.. Kram

2008-09-09 @ 22:40:18
Postat av: Amy

Kul med skola.. Varför dotter med fet text?

2008-09-09 @ 23:15:42
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Nen

Tackar tackar. Jojomänssan visst är det snigel skötbordet vi har. Men vårat var ännu billigare för vi fick vårat =P Tycker ni att det är bra då? Jag kan tänka mig att man saknar magen att gå å klappa på den å känna livet i sig. Går man runt å klappar på den sen ser de ju nästan perverst ut ju =S Gick det bra i skolan? Kram

2008-09-11 @ 12:12:44
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0