11 månader

Idag blir stora tjejen 11månader gammal!
På sista tiden har det hänt massor med Elina.
Hon har blivit jättestadig och står lull korta stunder. Hon har också börjat babbla massor igen.
Men det bästa av allt... Hon kan äta våran mat för det mesta. Riktigt smidigt att slippa laga massa portioner till henne.

Hur många ger sina barn hemlagad mat? Jag tycker det är sjukt att det innehåller typ 65% vatten i en matburk och typ inget kött! Frukten ska vi inte tala om. Läste på en häromdagen som var steg 3, med tuggmotstånd och bitar. Bullshit, den var så passerad att man inte ens skulle känna att den var i munnen och dessutom utspädd med massor av vatten
Det är ju busenkelt att göra mat till sitt barn! Frukten är ju lättast, bara mixa. Allt annat slänger man bara ner i en kastrul med vatten och kokar. sedan mixar man det till den konsistensen man vill ha

Idag ska vi hälsa på Ninja med familj!



Klätterapa



Imorse åt vi havregrynsgröt ihop!

image77

För ett årsedan såg jag ut såhär!


Kommentarer
Postat av: Helene

Grattis till 11 månader, Elina! Stor kram till mormors goa älsklingsflicka..:)

2009-04-30 @ 11:03:29
Postat av: Nen

Ojoj hon blir stor hon. saknar du magen något? Jag saknar faktiskt min jätte mycket konstigt nog. Kramen

2009-04-30 @ 19:19:39
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0