Kastrering

Nästa man till kastrering i familjen är......Nej inte Anders....Donna!
Har äntligen fått tummen ur och
bokat en tid för skrikapan då vi fick en bra lön nu!

Det är bra att vi får gjort detta nu också när vi ska flytta så kissarna kan få gå ut ibland!

Nu har jag gått mina dagar brevid på förlossningen! Det har varit hur kul som helst!!
Jag har hunnit vara med om akutsnitt, placentalösning, sugklocka, klipp, vanlig förlossning mm.

Vi håller på att skola in Harry hos en jättefin familj som bor i stan med Bulletiken Ninja. Husse Martin kommer om en stund och ska gå en sväng med Harry själv!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh men vad skoj att du har fått vara med på en massa saker på jobbet. Du är säkert kanonduktig.

Härligt att läsa att Harry håller på att lära känna den nya familjen och att du också har en av samma ras.

Visst är det härligt med fint väder.

kram kram på dig och krama sötnosen elina från mig

2009-04-27 @ 14:14:37
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Kikki m familj

Skönt att det verkar ha löst sig för Harry (och er). Han kommer säkert ha det bra med Ninja :) kram

2009-04-28 @ 08:39:43
Postat av: Emma

det vi ska titta på ligger i stenstorp.

2009-04-28 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0