Pannkakslunch mm

I torsdags gick vi hem till Carro och Jack och åt pannkakor. Det var mums och Elina och Jack åt också!
Tuva och Alice var också där. Vilka sötisar

Sedan på tordagen kom Jack hem till mig och Elina. Vi passade honom medans mamma Carro var iväg. Vilken go liten pojke, men det var mer jobb med 2 små kan jag säga. Värra lär det väl bli när båda kryper åt var sitt håll också!

Igår åkte jag till skolan och gjorde tenta i somatisk hälsa ohälsa och sjukdom. Vi får se hur det gick. Jag hade glömt att plugga på några saker som givetvis dök upp på tentan.

Efter tentan åkte Heidi med mig hem och vi åt tacos, godis och spelade supernintendo. Hjärtinfarkten var nära...

På onsdag nästa vecka till söndag ska jag jobba på hudvårdsavdelningen. Det ska bli jättekul! Dessutom ska jag på intervju för förlossningen och bb i mölndal. Jag bara mååååste ha jobbet! Vilken merit och erfarenhet!

Nu kommer det bilder=)



Fullt upp



Jack älskade briotaxen. Vilka ögon lille killen har!



Å vad gör Elina...?



Äter på kamerabandet



Tuva hos Carro vid pannkakslunchen



Alice



Elina kan ställa sig upp själv vid gåvagnen nu=)


Kommentarer
Postat av: emma

oj vad stor hon har blivit =)

2009-01-17 @ 12:35:37
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Hejsan tjejen.

Jag har läst ditt sms nu - lite sent eftersom vi var på utflykt med jag ska svara på det innan jag hoppar i säng sen :)

självklart blir det roligt med en fika snart. sista veckan på förlossningen nu och det ska bli skönt att få det lite lugnare :)

Vilka roliga bilder - ser ut som att tjejen hade det skoj med sin lilla kompis.

Håller tummarna för din intervju och det nya jobbet. Är du lite nervös?

kramis på dig

2009-01-18 @ 19:47:21
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0