Slarver och 15 minus

Oj vad slarvig jag är...
Glömde kameran till Mydog, men vi ska ju dit imorgon också, då lovar jag att den ska med!
Harry har skött sig exemplariskt faktiskt. Alla säger att han är jättelugn och stor haha. Elina trivdes som fisken i vattnet i Bullterriermontern igår. Hon satt mitt bland alla mördarhundarna som nästan pussade ihjäl henne. Ganska bra "reklam" för rasen!

Jo, i morse när jag fgick upp vid 9 var det 14,8 minusgrader ute...brrrr. Vi har fortfarande inte varit ute ännu. Hoppas fortfarande på att Harry ska gå och göra sitt i katternas låda...Fast jag tror inte han får plats där tyvärr. Får börja förbereda för promenad nu!



Ni får hålla tillgodo med en annan bild så länge!


Tjing pling


Kommentarer
Postat av: emma

Ja det vore ju trevligt om dom också kunde komma.. Vi har också vart ute och gått idag. kallt men uppfriskande!! Kan ni komma på dopet eller? Puss

2009-01-05 @ 13:12:40
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: sandra

hÄRLIGT MED EN PROMENAD! äR MARTIN HEMMA ELLER? Ops jag skrev visst stort...superväder ute ju, fast kallt!

ja jag tror vi kan komma, ska bara kolla med anders schema, han jobbar lördagar var 4e vecka...



puss

2009-01-05 @ 14:02:59
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0