Solen är underbar...

...men nu är det nästan allt för varmt! Igårkväll gick det ju inte att röra sig utan att avlida nästan!
Har inte suttit vid datorn och tv på hur länge som helst känns det som.

I helgen har vi varit ute hos mamma och pappa i deras nya stuga i Askim. Vi har haft det supermysigt. Jag, Anders och Elinisen sov i deras båt.

I fredags åkte vi hem till Michaela och Robban och åt gott. I ett oövervakat ögonblick utan blöja hann Elina bajsa på golvet och smeta in det i hela ansiktet (och hann nog äta lite??). Mysigt, det var bara in i duschen och inga pussar på en vecka!

Idag ska vi nog dra till barnsjön en sväng och bada!

Kameran har vi glömt hos mamma och pappa så bilder kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Nen

Hmm mysigt värre.

Vart ligger den sjön?

Kram

2009-06-29 @ 12:49:16
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Linda

ja gud det är livsfarligt att inte smörja in sig längre. Nu har min hals blivit ännu värre, men om den nu blir bättre så tänkte jag åka till töreboda på fredag och sen va hos min syster i skövde tills söndag. Men snart har jag semester, då kanske vi kan hitta på nått?



puss

2009-07-01 @ 10:23:49
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0