En dag på stan!

Idag åkte jag och Elina in till stan för att träffa lilla Svante och hans mamma Sarina första gången (det var på tiden)
Vilken liten prins han är=) Man glömmer av hur små dom var väldigt snabbt! Jag visste knappt hur jag skulle hålla honom hehe.







När vi kom hem tyckte jag Elina känndes varm så jag tog fram systerkittet och tempade. Lillpluttan hade 39C. Inte konstigt att hon inte ätit så bra och sovit massor idag! Nu sover hon för natten iaf.

Och ikväll fick min kära morfar åka in til sjukhuset för 3:e gången på 2 veckor. Så nu ligger han inne igen... Fan att dom ska vara så snabba på att skicka hem gamla människor i dåligt skick när dom har gått om platser på avdelningen!

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Näää, är lillan dålig. Då är de inte konstigt att hon både åt dåligt o var lite tröttis. :-(



Stackars din morfar oxå :(



kram o puss, ps du höll bra i svante. Än har du inte glömt bort de helt iallafall, ;)

2009-03-13 @ 22:16:51
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh vilka fina bilder. Visst växer de fort.

Det är fruktansvärt hur de hanterar äldre människor h hur dåligt det egentligen är på vårdavdelningar. Man blir nästan räd av att bli äldre :(

Att det inte satsas mer på denna vård som annars är så bra :(



Ja det är bilder från våran lägenhet :)

Har helgen annars varit fin?

Önskar en en bra start på den nya veckan.

kram kram,

2009-03-16 @ 12:23:28
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Nen

Hejsan när ni babysimmade vart gick ni då och hur mycket kostade det? Kram

2009-03-16 @ 12:29:12
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0