Härligt väder ute



Elina ligger och sover i soffan och jag har nyss lagt ut lite kläder på tradera. Jag heter kelso06 där om någon är nyfiken. Jag kunde inte låta bli att lägga ut en äcklig choklad som jag köpte för 5 kr haha.

Eftersom Harry ÄÄÄlskar vädret ute (NOT) så har jag svurit lite när jag släpade ut hela familjen. Harry vägrar nämnligen att gå när det regnar ibland. Och då blir jag fly förbannad eftersom det är för hans skulle vi går ut över huvud taget...grrr



Igår vad jag och Elina på öron-näsa-hals med hennes öron eftersom hon hade öroninflammationen innan lucia. Allt såg bra ut!
Jag passade på att låna lite böcker innan bussen gick till Möndal. Det blev en hämsk biografi om barnbegränsningen i Kina och en föda barn bok av katerina janoch. Jag bara ääälskar att läsa om förlossningar och allt omkring.
Den andra boken blir man nästan bara ledsen över. Jobbigt att läsa om sena tvångsaborter  i 8:e månaden eller vid födseln...

Nu ska jag iväg och jobba och Elina ska til mormor!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ojjjj sena aborter? varför gör man så sena aborter? Är det ett skadat barn eller?

Hoppas Elina och du får en bra dag och det glädjer mig att hon mår bättre i öronen.

Ha det gott på jobbet tjejen.

kramis kramis

2009-03-03 @ 13:21:06
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Tack tack tjejen för de värmande orden!

vad skoj att du fått hem alla dina papper nu och att det börjar närma sig så. Du kommer att trivas kanon där borta, det är jag helt säker på.

Ush - boken om Kina verkar otroligt fruktansvärd. De har som tur är ändrat lite på det där med flickor och pojkar. Nu när man står i kön för att adoptera så är det 50% chans att få en pojke också vilket är bra.

Tänk ett land med endast killar....



kramis på dig och ha en fin tordag.

Hälsa söta Elina

2009-03-05 @ 05:34:04
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0