Om jag kan gå idag...

Igår åt jag tre middagar....hm. Men det gör inget (tror jag) för jag tränade MRL och kan säga att det var tufft =)
Vi får se om jag kan gå i morgon, men det känns inte så farligt idag som jag trodde det skulle göra!

Elina har ju varit krasslig och vaknat några gånger på nätterna vilket varit lite jobbigt. Sedan har hon vaknat vid 6.30-7.00 nu, men jag tror det kan bero på att det blivit så ljust ute.
Så igår köpte vi en mörkläggningsrullgardin till hennes rum. Hoppas den blir bra och att hon inte vaknar så tidigt!



Kommentarer
Postat av: emma

vi ska också köpa nått till sovrummet, för elise vaknar också när det börjar ljusna. just nu hänger det en svart filt i fönstert. hehe. man tager vad man haver =)

2009-03-18 @ 13:13:12
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0