Barnbördsavd

Idag ska jag börja på BB och gå brevid där hela helgen!

Chefen från förlossningen ringde nu också och sa att jag skulle få mitt schema inför sommaren idag. Jag börjar heltid 1 juni! Det ska bli så himla kul!
Hon sa att alla pratade bra om mig och att jag jobbade jättebra!

Lilla damen här hemma
har börjat sleva lite mat själv nu! Så duktig tills hon kommer på att hon kan äta med handen istället=)

15 dagar kvar tills vi har en ettåring=)




Visar upp nya klänningen



Sitter på pottan och läser sin bok



Nu sätter vi på oss solbrillerna och går ut i solen=)


Kommentarer
Postat av: Christina

Vilken härligt somrig klänning =D Verkar jätte spännande att vara med på förlossningen, kul att det går bra för dig : ) Kram

2009-05-15 @ 12:13:12
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Anonym

whata fuck.... är ju som att läsa bibeln för att förstå hur man får bort snön.. hehe men jag ska nog fixa det på nått sätt :)



Puss och skål ;)

2009-05-15 @ 15:20:47
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/
Postat av: teddy

Hejsan vännen. Vad glad jag blir av att läsa att det går så bra för dig på förlossningen. Hur många har du fått ihop?

BB är en annan femma det :( Jag tyckte inte alls om det men du kommer säkert älska det.

jag vill önska er en fin fin helg med familjen och fina fina elina.

kramis till er

2009-05-16 @ 15:41:32
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anna och Olga

Fin klänning...Thea har en likadan...och hon blir ju 5 år samma dag som eran skrutta blir 1 år...så snart är det kalasdax!

Går allt bra för Harry?

Kram/anna

2009-05-17 @ 10:47:12
Postat av: teddy

Hejsan tjejen.

ja sa ju att BB inte var lika roligt och ammning är verkligen klurigt. Speciellt när barnet skriker och mamman blir ängslig.

Ush - jag blir så stressad av detta.

Men du kommer klara det galant.

Träning ger ju färdighet som sagt!!!

Vi går inte i skolan något mer. Jag hade ju sista tentamen i gynekologi och komplicerad förlossning och obstetrik där jag fick 1 fel :) hihihi, så nu håler jag endast på med magister examen.

Jag håller tummarna för dig den 27 maj, du kommer att fixa det.

vad ska ni göra för något under den tentamen då?

kram kram på dig

2009-05-18 @ 10:07:30
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

åååh vad roligt med jobbet, du kommer säkert trivas som fisken i vattnet. Kämpa på! =)



Härliga bilder på Elina, som snart redan är 1 år gammal!!! Jösses.... :)

2009-05-18 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0