Moppedåre

Idag har jag varit ute och testkört moppen.
 Herre-jävlar-vad-den-gick tyckte jag som är van vid min gamla Ciao piagio trampmoppe som med 100% säkerhet var den enda moppen som gick lagligt fort trots flera trimmningsförsök.
Jag fick till och med trampa i uppförsbackar
om jag skjutsade någon för att överhuvudtaget komma upp för backen.

När jag körde denna moppen blev jag nästan rädd ibland, för att det gick så fort, men Anders säger att den går som en potta skit (ungefär i 50km/h)



typ min gamla moppe=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den kommer jag ihåg!! :)

puss

2009-05-18 @ 21:15:21
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/
Postat av: bella Anders favo moster...

Ta det lugnt nu då....vill tacka för fina presenter på min 29 årsdag...pusspuss..

2009-05-19 @ 18:59:54
Postat av: teddy

Ohhhh moppe har jag alltid önskt lära mig att åka men behöver man något slagt körkort eller?

Du kommer att klara momenten i skolan galant är jag säker på. Inte mycket att läsa på utan sådant kan man ju bara lära sig att göra.

Det gick br på intervjuerna och det är abort som vi ska skriva om...spännande ska det bli.

Önskar er en fin kväll med familjen.

kram kram på söta elina och sandra

2009-05-19 @ 22:00:19
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhhh en rosa moppe hade ju varit jätte fint. Inte för att jag hade kört omking i den så mycket men bara ha attt itta på.

De lottade ju ut en sådan på varje ICA MAXI ett tag sedan cch jag blev helt in love med färgen :)!!! Typyskt tjejer.

Hur som.

Vad händer i sommar för er?

Hur går det för Harry?

kramis kramis

2009-05-20 @ 15:14:45
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0