Han är gratis idag

...Nej föresten ni får betalt om ni tar honom...

image96

Snäll som man är tänkte jag gå en liten go sväng med Harry. Glasgata nästan hela vägen och Harry vägrar gå självmant så jag får släpa honom.
Barnvagnen glider, jag glider och Harry tycker det är gött att blir släpad i uppförsbackar... Hundjävel (förlåt)

När vi nästan är hemma möter vi dessutom en hund som skäller som en tok på Harry så att Elina vaknar. Jag som tänkte ha lite lugn och ro när Elina sov på balkongen................

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi byter, Ziggy mot Harry. Jag lovar att ni byter ner er haha

2009-01-19 @ 16:40:24
URL: http://www.bullweiser.com/blogg
Postat av: Kikki m familj

Låter som Byte del II. Tess rök ihop med en hanhund idag på hunddagis och höll på att bli portad suck

2009-01-19 @ 20:16:38
Postat av: Kikki

Vi vet inte riktigt vad som hände på hunddagis, men tydligen muckade Tess ute på rastgården så det tog in henne eftersom hon verkade trött. Sedan rök de tydligen ihop ordentligt inomhus, men det var Tess som började sa de.



Vi var i Onsala i helgen och var på husvisning, men det var inget intressant hus.



kram

2009-01-20 @ 09:22:00
Postat av: Anna och Olga

Tack...men nej tack...vill inte ha en till av samma sort...får ibland släpa Olga och det är som du säger inte lätt med barnvagn...sen plötsligt kan hon få ett tokfnatt och vill springa som en besatt...gärna runt vagnen...då hotar jag pussgurkan att det snart blir en annons på blocket för hennes del...hihi

2009-01-20 @ 12:28:29
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Har du läst Marly och jag??? Håller på och läser denna roliga men i stutet sorgliga bok och förundras hur dessa små liv kan vända in och ut på hela våran vardag :)

Skoj och bra att ni tränar inför vårruset. När är den btw? Annars kan ni ju springa blodomloppet också och samla in pengar för blodgivare :)



Jag önskar dig en fortsatt bra vecka.

Ikväll ska jag vila och försöka ta mig upp vid 04 imorgon igen :(

stor kramis på dig.

2009-01-20 @ 18:54:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0