Jobb och dagis

Först ska vi säga grattis till Amy och David som fick en till son i onsdags. Han vad supersöt, fast vi såg inte så mycket av han för han sov! Han kallas än så länge för Oliwer II (iaf av oss) pga namnbrist hihi.

De senaste dagarna har varit full rulle. Jag har varit på förlossningen och sedan igår kl 14 har jag varit med på 5 förlossningar till slutet och säkert 10stycken till som jag tyvärr inte kunde följa till bebis! Det har varit fullt spring och benen värker i värmen. Skööööönt att jag är ledig i helgen!

Elina börjar knäcka koden med att gå nu. Hon släpper taget och står och går allt oftare. Lägger in en film på det i kväll

Elina fick brev idag om att hon var välkommen till avdelning svalan i höst! det blir säkert toppen, men helkass inskolning har dem där man är med barnet hela första veckan och andra veckan lämnar man bara korta stunder...jaja vi får se, det kanske funkar jättebra, men jag tror inte Elina behöver så lång inskolning!


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Bra jobbat Elina! =)

2009-07-03 @ 23:56:04
Postat av: Christina

hihi vad duktig hon är... =D

2009-07-05 @ 20:44:37
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Cissi (willesmamma08 från fl)

Va dukig hon e=)men va har hon på naveln? Fint ni har de hemma,kan du inte fota lite så man får se? hihi! kramkram

2009-07-09 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0