Skit också!

Idag gick jag upp som vanligt för att jobba, gör mig i ordning som vanligt och går ut mot bilen.

Kollar på klockan en snabbis för att se hur jag ligger till och ser att klockan bara är 05:23, JÄVLA SKIT, Jag har gått upp en hel timme för tidigt. Bara att gå tillbaka in igen och slappa en timme, för det är ju ingen idé att gå och lägga sig igen, då blir man bara övertrött när man ska vakna en gång till!

Så nu sitter jag här...

Precis när jag kommer in igen vaknar Elina till, men somnar om igen!



Hela familjen ute vid mormor och morfars stuga i Askim



Tokfia busar med kameran som vanligt! Så fort man tar fram kameran smilar hon upp sig!
Till dagis ska man ha med sig ett foto att sätta på hennes hylla, vad tror ni om detta?



Mormor och nakenElina


Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh så härliga bilder. Man vill ju bara pussa på de goa kinderna!!!

Visst vill man nästan alltid kidnappa de där små på BB :) Jag blir alltid glad när någon mamma ska in för att duscha eftersom man då nästan alltid får passa den lilla sötnosen.

Vill ha, vill ha, vill ha :)



Vad har ni mer för planer denna sommar? Förstår att det är mycket pysslande med huset.

kramis sötnos och hoppas du inte är allt för trött på jobbet nu.

2009-07-10 @ 07:28:31
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0