Jobbvecka

Herrejösses, hur ska jag klara detta? Jobbar alla dagar denna veckan utan torsdag... sedan är jag ledig måndag nästa veckan och jobbar sedan tis-fredag.

Midsommar ska vi till Cicci och Henrik + barn i Alingsås och äta gott och dansa. Det ska bli himla kul!

Elina är mer vild än tam... Klättrar som en tok på allt och alla. Hon klättrar upp på köksbordet via stolarna och upp på tripptrappstolen. Häromdagen red hon på sin sterio på hennes lilla bord... jösses, vart ska detta sluta?

Nu rymde Elina ut ur balkongdörren. Måste fånga in henne=)

bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa din pyssling =)

Bra att du kan Elina, måste vara gener efter mig!

Jag kan lära dig mer hyss om du vill...

Fråga bara farmor vad jag kan =))

2009-06-16 @ 19:56:39
Postat av: bella Anders favo moster...

2009-06-16 @ 20:24:54
Postat av: bella Anders favo moster...

Tack för titten idag...ni e så fina såååå...Elina stor nu...å busig...kul med busiga tjejer i släkten...pussåkram på er.

2009-06-16 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0