dagen börjar bra!

Elina vaknar alldeles för tidigt enligt mig!
Jag tycker det är lagom när hon vaknar vid halv 9-9.
Sedan kröp hon runt och lufta rumpan, bajsade på golvet när hon stod upp vid tvbänken. Torkade upp, eller plockade upp korvarna haha. 
Efter det stack hon in i sovrummet och gjorde sönder min burk med handkräm. Fick smörja in henne med det hon redan kladdat med.
Sedan kissade hon vid vardagsbordet... Men nu har hon iaf luftat rumpan=)



Titta våran tokiga tjej!
( jag sitter precis brevid henne om hon skulle trilla)



Kollar tvättmaskinen


Kommentarer
Postat av: Helene

Godmorgon mina flíckor! Här är det full rulle, läser jag...ha ha! Kram på er båda från mamma/mormor:)

2009-03-10 @ 08:55:53
Postat av: Nen

Haha de blir till att motionera morsan då antar jag. Å jag längtar til Jonathan börjar bli lite mer självständig sammtidigt som jag vill ha kvar honom i bäbisform för alltid. Kram

2009-03-10 @ 09:56:27
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: emma

Det måste vara jättekul när dom börjar förtså vad man säger. Men jobbigt också va när man måste hålla koll på vart dom tar vägen. hihi.. Elise börjar vakna varje dag nu kl halv 9-9. jag tycker det är tidigt.. förut gick hon upp vid 10 tiden. Men det blir väl tidigare och tidigare ju äldre hon blir. Puh!! =) Vad bra att brevet kom fram !! =) ha det bra! PUSS

2009-03-10 @ 11:25:08
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: teddy

Hahah har ni haft en busig liten dam hemma verkar det som. Buselina :)

Ja - jag får passa på att läsa det jag inte hinner här på tråkBB - usha. hur har ni det annars? Jobbar du mycket framöver? Frisk nu?

Kramis

2009-03-10 @ 14:13:07
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0