v18

Tiden går och magen blir större! Kul att den börjar synas på riktigt nu!
På torsdag är det dax för rutin ultraljudet på Östra sjukhuset. Ska bli sååå spännande att se den lilla Kotten igen. Vi får hoppas att vi inte ser könet på h*n eftersom vi bestämt oss för att det kommer bli mer spännande att få den överraskningen när det är dax att komma ut i värden istället.
Pojke eller flicka spelar inte någon roll, bara ungen är frisk. Men jag tror det är en pojk, känner det på mig liksom. Å Anders tror på en liten flicka!

image2

Redan vecka 18. Just nu när jag satt här och uppdaterade bloggen såg jag för första gången hur magen buktade ut när bebisen levde rövare därinne.

-------------------------------------

6/1-08 Detta måste vara en sjövild bebis som bor inne i min mage! Buffar och knuffar och har sig.

Kommentarer
Postat av: piiinkiiii

Ååååh vad mysigt! hihi

Spännande! Förstår om ni längtar tills ul-et!

Puss o kram

2008-01-05 @ 20:26:20
URL: http://nogg.se/piiinkiiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0