Elina på youtube igen!

Elina är en matglad tjej! Hon är så söt när hon äter gröt!

 http://www.youtube.com/watch?v=bJJ0yvn6Cz0

idag är det riktigt tråkigt väder ute. En vara inne dag! Så jag har kollat klart på min film som jag började på igår. p.s i love you...inte så bra, men ok!

Elina sover på min arm och brevid mig sover Harry i soffan. Katterna sover på akvariet där det är varmt och gott!

Ikväll ska jag träna coreball igen och innan det ska jag äta hos mamma och pappa. Pappa ska passa Elina när jag tränar. Får väl ta med Harry till dom också, så han inte käner sig ensam!

imorgon kommer anders hem imorgon hihi


Kommentarer
Postat av: Nen

Jag tror dig. Det är den smärtlindringen jag funderat på men vifår väl se när det väl blir dags. Ja det får nog bli östra för möndal lär ju vara fullt eftersom dom bygger om förlossningsavdelningen på östra. Kan tänka mig att det inte är så många som vill föda med massa oväsen runt sig. Men jag vill ju ha med Mikael hela vägen så oddsn se bättre ut på östra. Elina ser ut att gilla gröten i vart fall. Jag diggar det rastlösa rörelserna med fingrarna under måltiden =) Kram

2008-10-15 @ 18:29:28
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Christina

Men tänk vad stor hon blivit snabbt =) Sitter där o smaskar gröt, var inte länge sen ni kom hem från Varberg tycker jag =D Vad bra att allt fungerade för Harry o att han faktiskt blev lugnare, nu när du haft hand om allt hemma själv. Men har du märkt någon skillnad, han har inte visat några biverkningar efter ingreppet? Hoppas allt är bra och att du hinner med dig själv lite mellan varven. Kram

2008-10-16 @ 08:54:34
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Nen

Ja östra är mycket närmare vi bor ju i kortedala inte så långt ifrån partille. Ja vi får väl hoppas det i vart fall annars är det kanske läge på att fundera på om man kommit fel =) om det blir en tjej blir det en Alva och om det blir en kille blir det en Jonathan.

2008-10-16 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0