Man kan inte tänka på allt...

Ja nu har jag blivit helt virrig i pannan. Jag får väl skylla på amningen (medans jag fortfarande kan)
Jag var på besök på mammas jobb idag och så blev Elina hungrig. Jag funderade på om jag skulle amma eller ge ersättning. Bestämde mig för att amma, men började blanda ersättning ändå... Jag skakade och blandade och så skulle jag kolla om det klumpat sig pulver i botten (har en sån flaska man kan ta av botten). Jag skruvade av och höll flaskan upp och nerpå, konstaterade att det klumpat sig och så började jag skaka flaskan igen....UTAN botten!!! PUCKO! Det blev 175ml ersättning över hela mig och över hela mammas kontor...pust!



Min goa tjej!



Alla ska bada! halva magnus, carro, jack, sofia, tuva, elina, jag och daniel


Kommentarer
Postat av: Emma

oj vad hon växer!! :) jättesöt!!

2008-10-18 @ 10:01:57
URL: http://emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Helene Eliasson

Lustigt att alla tre bebisarna har handen instucken i munnen på badfotot...Gulligt! Krama Elina från mormor

2008-10-18 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0