Förlovningsdag och skoldags

Idag är ingen vanlig dag, idag är våran förlovningsdag. Hurra, hurra, hurra! Idag har vi varit förlovade i 4 år enligt vad som står i min ring! Anders brukar mobba mig för att jag aldrig kommer ihåg datumet! Omvända roller? Brukar det inte vara gubben som glömmer av?
På tal om glömma av...Vi glömmer alltid av Donnas födelsedag. Ja kan faktiskt inte ens komma på när den är nu. Jag vet att den är i början av juli eftersom vi fick henne i oktober när hon var tre månader. Alla andra djur har vi sten koll på. Det är nästan så vi mobbar henne lite. Vi har inte många foton på henne heller för hon blir aldrig bra på kort (för att hon är så svart= svårt att ta på). Men vi älskar henne ändå!

10/9 börjar skolan igen. Jag ska läsa en kurs som är utspridd över hela terminen! Elina ska med till skolan!


Kommentarer
Postat av: Christina

Oj, vad kul.. Lessnat på att vara hemma redan =P Vad blir det för kurs då? Men Elina verkar sansad så hoppas verkligen att det går bra.. Själv har jag fullt upp i Malmö med en massa nytt som ska fastna i skallen =) men alla verkar lika förvirrade som jag =)) Kram

2008-09-03 @ 20:06:56
Postat av: sandra

hehe nej inte tröttnat. Jag är bara lite effektiv. Om jag inte hoppar in lite extra i skolan får jag gå om termin 3 eftersom dom flyttat om kurserna nu så kurser som jag inte läst ligger på termin 3 som jag gått!



Komplicerat!



2008-09-03 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0