Ledig helg

Nu har jag haft ledig helg och börjar inte jobba försänn 14.00 imorgon = sovmorgon!
Sista veckan på jobbet och det känns bra. Hoppas att jag ska få jobba lite extra i höst så jag inte glömmer av allt=)

Igår var vi och promenerade med Harry i slottskogen, kanske inte den bästa platsen vi valde då han bara skulle fram till alla djur! Känndes som att han glömt av våra kommandon lite, men han skötte sig fint! Och han blev såå glad över att få träffa oss alla tre!

På kvällen åkte vi till Sofia och Daniel med Tuva och grillade. Carro och Magnus med Jack var också där. Härligt väder och glada ungar som hade pussjage mm



läser bok



Matchande kläder



Nya fina regnkläder inför dagisstarten



Elina leker med vatten i handfatet. Hon doppar nagelborsten i vattnet och suger i sig det så hon blir alldeles röd runt munnen.



Jippie, vad kul det är att rida på axlarna. (Hon somnade faktiskt på Anders axlar för ett tagsedan)

Kommentarer
Postat av: Nen

Å va fina bilder. Ett sånt regnställ som ni har köpt till Elina ska vi köpa till Jonte med =O) Så himla fräckt. Kramar

2009-08-02 @ 14:49:29
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Linnéa din pyssling =)

Tack för det fina vykortet =)

2009-08-02 @ 17:32:42
Postat av: Emma f

oj jösses vad hon har vuxit. Blivit en stor tjej nu =)

2009-08-03 @ 12:02:41
Postat av: Daniel

hehe vad jag skrattade över hennes min i badet - det e ju bara för roligt att leka med vatten! :))

2009-08-05 @ 23:11:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0