Ny vecka

Nu börjar en ny fullknökad vecka.

Idag ska vi på öppna förskolan och ikväll ska jag träna body pump på sportlife
Imorgon ska vi på babyrytmik och sopplunch på (hör och häpna) krykan. Jag som avskyr allt som har med religion att göra...Men vad gör man inte för barnen=) Jag får helt enkelt hålla mig borta från prellen. Och predikar dom inför barnen en enda gång går vi hem med en gång...
På onsdag jobbar jag och sedan ska vi till biblioteket med föräldragruppen på nån information.
Torsdag är det jobb och intervju på förlossningen. Lite nervös.
Någon som har nått bra tips på vad jag ska tänka på?
Fredag - söndag är det jobb också.

Annars ska jag inte göra något speciellt=)
Förutom typ ringa 1000 samtal för att få ordning på allt


p.s Ibland kryper Elina flera riktiga steg i rad, men oftast nöjer hon sig med att ställa sig upp, stänga sig framåt och upprepa...hon kommer iaf dit hon vill=)

Kommentarer
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Godmorgon söta familjen.

Ser ut som att du också har fullt upp denna veckan. Förstår som sagt att du är nervös inför förlossningen men du ska se att allt kommer att gå fint fint. Hur ofta ska du jobba på hudkliniken?

Ser fram emot att ses snart då vi båda kan komma fram till en dag som vi båda kan :)

Önskar er en fin start på den nya veckan.

kramis från mig

2009-01-19 @ 10:40:42
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0