Dålig update

Fy mig vad dålig jag är på att uppdatera!

Nu har jag inte långt kvar på mitt sommarvik, lite tråkigt faktiskt, men jag hoppas att jag kan jobba extra lite iaf.

Jag har iaf lärt mig hur mycket som helst i sommar och jag vill fortfarande bli barnmorska. Vilket drömyrke!

Fast allt är inte bara lycka som man kan tro... Det har varit både bortadoptioner och flera intrauterin fosterdöd (när bebisen dör i magen innan förlossningen) och annat tråkigt.
Kan inte föreställa mig hur de föräldrarna överlever, men det gör man tydligen.

Nu ska jag iaf gå och jobba och hoppas på en lycklig dag

Kommentarer
Postat av: Nen

Ja lite dålig uppdatering är det allt men de får allt va så på sommaren när man inte har tid framför dumburken hela dagarna.



Ja det måste allt vara ett drömyrke så länge allt går bra. Det måste vara jätte jobbigt med dom fallen det inte går bra. Man vet ju själv hur mycket man såg fram emot den stora dagen. Fy det måste vara tungt.



Hoppas att allt är bra med er annars. Har Elina börjat på dagis nu?



Kram

2009-07-29 @ 10:01:09
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Usch ja.... Måste vara riktigt hemskt att förlora sitt barn strax innan förlossningen. Så länge som man gått o väntat o börjat älska det lilla livet i magen.



Kul att du trivs gumman!!! =)

2009-07-29 @ 12:42:45
Postat av: -svantes mamma-

Hejsan! På söndag har vi besök, och onsdag hade vi tänkt att storstäda hemma och ev. ta en tur till några släktingar.



Men är du ledig någon dag veckan därpå? Svante vill jätte gärna träffa Elinisen. Ni skulle ju kunna komma hit om ni vill....



kram kram

2009-07-30 @ 09:16:01
Postat av: Amanda

Hej på er! Vi har också varit dåliga på att uppdatera bloggen, men igår kom iaf martin och skruttisarna äntligen HEM! :) Så om ni är sugna på att träffa harry kan vi gärna ses nån dag! :) Kramar!

2009-07-30 @ 10:16:57
Postat av: Nen

Jag är fortfarande mammaledig men jag jobbar lite när jag kan. Vi vet inte riktigt för Mikael blir av med sitt jobb på Jontes ett årsdag så då blir det A-kassa å de blir väl typ pappaledigt. Så det med dagis får vänta.

Va roligt hoppas att Elina kommer trivas.

Kram

2009-07-30 @ 10:47:35
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0