Regn regn

Vilket underbart väder det har varit idag (not)! Det har ju fullkomligt pissat ner hela dagen nästan. Tur att man jobbar=)

Numera går Elina nästan helatiden. Vi var och lekte på hennes dagisgård igårkväll och hon sprang mellan alla roliga lekstationer. Sedan ville hon inte gå hem utan sprang tillbaka och skakade staketet en stund hehe.

Nu har jag varit med på 31 förlossningar till slutet och massa fler där jag slutat passet innan bebisen fötts. Man börjar få rutin på det hela

Fick 2 kort skickade som min bror Mårten Gås tagit på Elinisen.



Här ser hon så stor ut, som att man ser hur hon kommer se ut när hon blir stor typ.



Och lilla bustrollet!

Kommentarer
Postat av: Lars-Peter

Personen i fråga, som har tagit dessa bilder måste vara utbildad fotograf. Jag är själv 56 år, men har inte lyckats med någon liknande prestation under mina 40 år som fotograf..

2009-07-23 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0