Bra dag ändå

  • Sämre saker med denna dagen:
  • Drömde i bilen på väg till jobbet 06:30 och råkade köra ända till sisjön inann jag vakande till och funderade på vart jag var på väg.
  • Drömde igen i bilen på väg till jobbet och råkade köra för rött ljus precis innan sahlgrenska (som tur ingen annan bil i närheten som såg)
  • Glömde träningsväskan hemma på morgonen   

     
  • Bättre saker med denna dagen:
  • Det gick bra på jobbet glömde nästan ingenting när jag la om mina patienter
  • En patient födde upp Devon Rex katter och väntar kull om 2 veckor
  • Åt ägg till frukost på jobbet
  • Fick tränat ändå
  • Blev bjudna på thai hemma hos mina föräldrar, mums
  • Kollade på diabilder från när jag och Martin var små.
  • Mixade frukt och yoghurt till Elina
  • Elina har varit väldigt rolig idag



Donna börjar bli gråhårig


Kommentarer
Postat av: Nen

Hejsan hittade ni något kul på mässan.

Jag tyckte allt den var mycket bättre förra året. Vi var där vid 11 och jag tror vi gick därifrån vid halv 2. Kram

2009-03-02 @ 11:11:15
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0