3 bebisar inatt

Har jobbat min första natt ever inatt. Det gick jättebra och det föddes tre små bebisar. Tur att jag var på förlossningen kanske för på BB händer det inte alltid så mycket på nätterna och då hade man ju bara somnat.

Jag sov först 2 timmar på dagen igår och vaknade för en halvtimmesedan kanske. Så jag sov från 7:30-13:45.

Goa pengar om inte annat.

Förra veckan tittade vi på bilder från ettårsdagen och när vi kom till bilderna på Jack utbrast hon JACKAN. Så nu har han officiellt fått sitt förste smeknamn.

Här kommer det en bild på Elina och Jack från hennes ettårsdag.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

22 månader är perfekt! Det är de mellan mig o syrran. Vi har haft jätte bra nytta av varandra...



Den vagnen är ett bra alternativ. den tar ju inte mycket plats på bredden och blir nog smidig att få in o ur från bil.



Nu är de slut med p-pillarna ;) hehehe

Vi är lite hemliga med de så skriv inget i bloggen! :) Kram kram

2009-11-08 @ 19:39:48
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Nen

De hoppas ja verkligen inte de e. Men jag har vaccinerat mig å ska få andra dosen på torsdag. Men tydligen kan man ju få skiten i vart fall. Så vi får väl se.



Dom gjorde allt på ul. För hon hade med sig en student. Jag tror det tog en halvtimma typ.

Jag skulle lätt kunna göra om de igen. De e så mysigt.



Lycka till på torsdag. Lite avis vill jag nog säga att ja e.



Kramar

2009-11-09 @ 13:36:40
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: teddy

Skönt med extra pengar.

Jacka(n) och Elina är så fina.

puss o kram

2009-11-11 @ 11:15:49
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0