Äntligen...

Äntligen har sladden till datorn kommit!

Praktiken startade med massa injektioner, infusioner, cvk:er, omläggningar och stomier.
Jag kommer lära mig sjukt mycket under dessa 9 veckor. Schemat har jag fått ihop rätt bra där jag jobbar 2 veckor bara dag och ingen helg av de första 4 veckorna. Skönt.

Nu kommer ett par bilder på Elina som har blivit 17 månader.



Farmor monica säger att hon måste lärt sig av sin mor...hm



Är man lös i magen frå man äta en hel burk med blåbär...Det blev mer blåbärskladd någon minut senare.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Oj jösses, är hon snart 18 månader! Tiden går fort alltså... hihi himla gulligt när hon står där naken med endast gummistövlar ;)



Ska ni köpa nån syskon vagn eller hur gör ni med det? kram kram

2009-11-05 @ 15:48:28
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0