Ischias

Aj vad ont det gör ibland. På nätterna när jag ligger på rygg kan jag inte vända mig alls. Kan inte ens lyfta benet för att vrida mig. Riktigt äckligt faktiskt. Hur ska det då bli när magen är vrålstor?

Ikväll ska vi på bio. Det blir flickan som lekte med elden. Och Elina ska sova hos mormor och morfar.

Idag har jag och en klasskompis gjort ett arbete som ska göras när vi är ute på VFU. Det gick bra och nu är man helt trött i hjärnan efter en hel dags koncentrerande.

Vi har fått tid för rutinultraljud den 12 november. Det ska bli riktigt spännande att se Lillefot. Det känns som att det var nyss vi var och kollade på Elina i magen. Tiden går fort!

Nu har Elina stängt in sig i sitt rum så jag måste kolla vad hon håller på med...

Kommentarer
Postat av: Teddy

Ja tiden går verkligen fort tänk att ni väntar nr två nu och jag planerar inte ettan... ännu iaf;) men vem vet framöver;)

nu är det exakt tre mån till examen så det är lite kvar.

Jag önskar er en fin helg.

Kramisar

2009-10-10 @ 15:23:36
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis till graviditeten! :) Vad roligt:) Stackars dig som har så ont, jag vet precis hur det känns för jag hade så med Lukas och har fortfarande massa besvär. Har varit hos sjukgymnasten och fått en massa övningar som jag ska göra, han sa att det var samma som typ foglossningar när man är gravid, det var ligamenten i SI-leden i bäckenet eller nåt sånt!

Har haft så sjukt ont av att gå med Ninja nu på slutet, hon har löpt och dragit bakåt i kopplet.

Vi var på bulleträff i slottsskogen i lördags! Jättekul, och Bob var där också:)

Hör av er när ni vill träffa Harry, kramar Amanda

2009-10-12 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0