Tack

Tack för alla grattis till Lillefot i magen.

För er som undrar...

Jag är i v 14 nu och är inte alls lika trött som jag varit tidigare! Jag har mått lite mer illa än med Elina, men inte så att man kan klaga med tanke på hur jobbigt vissa andra har det som kräks varje dag under graviditeten.

Vi har tagit magbilder sedan v 6, men kommer bara lägga ut bilder från nu tror jag!

Beräknat förlossningsdatum är än så länge 7 April.

Elina kommer vara 22-23 månader beroende på hur när jag föder.

Jag kommer gå hem från skolan i slutet av februari ungefär. Sedan kompletterar jag det jag missat på höstterminen. Sedan börjar jag sista terminen på sjuksköterskeutbildningen i januari och då ska Anders vara pappaledig.

Nu ska vi ut och leka


Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis! Ja vi vill se bilder..:)

2009-10-02 @ 19:51:43
Postat av: Linda E

Låter hur bra som helst ju :D.

Roligt att Elina ska få en lillekotte ju! :)

2009-10-02 @ 20:51:22
Postat av: Isabell

Många grattis!

2009-10-04 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0