Dagisfia

Snart är första dagisveckan slut och det har gått superbra!
Idag var hon ute i drygt en timma på gården med fröknarna och de andra barnen utan mig. Sedan åt hon soppa till lunch och sov i nästan en timma efter det. Jag trodde verkligen aldrig att hon skulle somna, men det tog bara en kvart.

Nu sitter hon och tittar och dansar till en mora träsk dvd.

Idag har vi varit förlovade i 5 år. Ska vira med thaimat och ost och kex ikväll, mums

Här kommer lite bilder på en cykelutflykt för ett tagsedan:




Kommentarer
Postat av: teddy

hej vännen.

Nu har jag uppdaterat mig i din blogg igen. Ni verkar ha det fint ihop och jag är glad att fått platsen på gyn i borås :)

Tror verkligen att du kommer att trivas där.

Ska också gå på gyn praktik men det blir framåt höst/vinter.

kram på dig o trevlig fredag

2009-09-04 @ 11:09:36
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina ni är, både Elina och Anders, på cykeln :D. Kul att se er i affären, och jag blir stolt över Elina när hon känner igen mig och vinkar ;). Vi får ta o ses någon dag. Vore kul om ni kunde komma hit någon dag :). Får höras om det!

2009-09-04 @ 21:27:39
URL: http://ettlivsomlinda.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Hihi aaa de var verkligen härligt!

Athena ligger om du har Bergakungen i ryggen och går frammåt längs affärerna på höger sida. Heden på vänster sida... Lite svårt att förklara men man ser den om man går på gågatan längs vägen efter heden. (passerat vägen)



Mysig o trevlig restaurang!



Hihihi Lite biobesök och mys är aldrig fel... :)



kram kram

2009-09-06 @ 17:54:36
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0